12 juli 2009

Ja, det är väl dags...

Kanske skall väl även jag följa Gabriels lysande exempel och försöka summera och säga tack för mig. Efter tre år i Vi Ungas förbundsstyrelse, som den tredje parten i arbetsutskottet, och som vice förbundsordförande. Ja, det har verkligen gått tre år. Nu har jag provat på det mesta inom organisationen, jag har suttit på klubbårsmöten som elvaåring, arbetat i klubbstyrelsen, fortsatt i distriktsstyrelsen både som ledamot och ordförande, arbetat för Västra Vi Unga distriktet och nu, avslutas tre år i förbundsstyrelsen, samtidigt som jag är med och arrangerar Rix 09!

Shit! Det känns skönt på många sätt. Men samtidigt så sorgligt. Dock känner jag på mig att detta inte är det sista jag ser av, gör för Vi Unga. Men i fortsättningen får jag sålla mig till "de gamla" ;)...

En vecka precis kvar tills deltagarna samlas på Tånga Hed i Vårgårda. För att samla nya minnen, uppleva nya saker, besluta nya saker och ha JÄVLIGT roligt!!!

Hoppas vi ses där!

Kram
Jessika "essan" Karlsson Loftbring

Inga kommentarer: