14 februari 2009

S: Mycket kärlek till er alla!

Mycket kärlek till er alla fantastiska människor som engagerar er för att unga människor ska få utvecklas, känna sig betydelsefulla och ha möjlighet att förverkliga sina idéer.

Ja, jag tycker det är viktigt att ibland stanna upp och vara tacksam för allt som är bra och för alla människor som gör det möjligt.

Nej, jag tycker inte det är sunt att Svenska Spel lägger flera miljontals kronor (i normala fall kostar en helsida i DN runt 250 000 kronor) på att annonsera tack på 16 helsidor i DN (se inlägg från Gabbe nedan). Det får mig bara att må illa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän!
Lasse här i Malmö..
vet du jag tyckte såå mycket om din moln bild och kopiera och använde den till en av mina kärleks dikter jag skriver på www.poeter.se där jag skriver poesi under namnet Lasseman..
jag hoppas inte det var fel av mig, men älskade bilden.. om inte kan du väl skriva till mig på bt_dude_06@hotmail.com och då tar jag förstås bort den.. Mvh Lasse